tiistai 16. elokuuta 2011

Pee-news!

Eli suomenkielellä pissauutisia! Mut aluks, komee tunnustus meikän komeeseen lokiin. Saatiin se Undelitudelilta.


Meitsin homma on kertoo

a) lenpiväri.
No musta+valkoinen tietty! Vähäsen beigellä sävytyksellä. Ehkä.

b) lempiruokaa on raaka jauheliha salaa paketista nautittuna.

c) matkustaa haluaisin vielä joskus jasmiinipuun alle. Joskus tosin tulee päiviä, kun koen että tää mun haave ei vältsiin konkretisoidu ikinä. Jää nähtäväks.

Mut sit back to pee news. Eli mä totta tosiaanki kävin sielä tohtorilla. Voin kertoo et oli aikamoinen reissu. Muhun pistettiin piikkejä joka paikkaan. Se oli hirveähköä. Kamalaa. Huusin. Sitte ne kait piikitti jotain rauhottavaa enkä sit enää huutanu. Mut onneks oli sentään sen verran powerii, että jaksoin hypätä pöydältä kesken järkyttävän ison piikityksen ni alas. Menin jemmaan yhteen nurkkaan, mutta suunnitelma oli huono koska mut saatiin kiinni.
Meinasivat että mulla olis pissiitti eli pissatulehdus. JAA? No kai sitä nyt tulee vaikka minkälaisia tauteja ku pistellään tommosilla piikeillä. Voin vannoa ettei mulla ollu mikään ennenku jouduin sinne lääkäriin. Ei niin mikään.

Mutsi oottelee innoissaan että ne ällölääkkeet alkais auttaan siihen että joku mystinen kissa käy pissaamassa lattialle. NO EN MINÄ SILLE MITÄÄN VOI. Enkä se oo sitä paitsi edes ollu minä niin miten mä voisin sille jotain?!

5 kommenttia:

Musta kirjoitti...

Mä oon laskenu silleen, että koska me mustavalkoiset kissat ollaan niin älyttömän päheitä ja fiksuja ja nättejä, ni kaikki on meille kateellisii ja siksi meille annetaan kaikkii pillerii ja "lääkkeitä". Tätä selitysmallii vastaan ei oo kukaan vielä keksinyt mitään. JOTEN!

Mamma N kirjoitti...

Epäilemättä syöt lääkkeesi herrasmiehen tavoin!

ella kirjoitti...

Naukulan Mamma: Spontaani nauruun repeäminen :D

Onni: Oon kans aika varma, että ne PISTI suhun sen taudin! Näitkö maksoko sun mutsi niille tosta? Törkeetä lavastaa rehellinen herraskissa lattiapissijäks. Ties vaikka ois ollu mutsi ite. Sympatisoin ja ootan kauhulla, millon noi keksii jotain yhtä kamalaa kun sulle ja Musta-neidille.

Terkuin Undeli Tudeli

Onni kirjoitti...

Musta: So true! It's hard to be a tällainen.

Naukulan Mamma: Mitkä lääkkeet?! MYRKKYJÄ SYÖTTÄVÄT.
En syö.

Unde: SE MAKSOI, MAKSOI!! Salaliitto alkaa näköjään rakoilla pahemman kerran. Nyt mä aloin funtsii, et voisko tuo myrkynsyöttäminen liittyy tohon lavastukseen? Mulle on nimittäin viime päivinä syötetty sellasta litkua suuhn joka mun on ollu pakko nielasta. Voisko se olla joku ota-tätä-niin-alat-pissaamaan-lattialle-ja-saadaan-huutaa-sulle-juttu?

Anonymfi kirjoitti...

Anna niiden huutaa. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ja jos se lattijapissiä löytyy, niin juttele sille lempeästi ja anna kaikkia hyvijä herkkuja.